استقلال به پرسپولیس رسید!

27 مرداد 1402
نویسنده:  

سرویس ورزشی : تیم فوتبال استقلال در هفته دوم لیگ برتر فوتبال با شکست ملوان انزلی هم‌امتیاز تیم‌های سپاهان اصفهان و پرسپولیس شد.

به گزارش سیاست گستر ، تیم فوتبال استقلال در آخرین بازی هفته دوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۹:۳۰ امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف ملوان انزلی رفت و با نتیجه یک بر صفر به برتری دست یافت.

 



محمدحسین مرادمند (۸۰) زننده گل آبی‌پوشان بود. مدافع استقلال در دقیقه ۶ بازی نیز پنالتی داده بود که سیدحسین حسینی آن را مهار کرد.

شاگردان جواد نکونام با این پیروزی شش امتیازی شدند و به دلیل تفاضل گل زده کمتر نسبت به سپاهان در رده دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار گرفتند. شاگردان مهدی تارتار نیز با وجود نمایشی خوب دست خالی میدان را ترک کردند و دومین شکست در کارنامه‌شان به ثبت رسید.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، محمدحسین مرادمند، روزبه چشمی، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، زبیر نیک‌نفس (۶۸ - مهرداد محمدی)، مهدی مهدی‌پور (۸۳ - آرمان رمضانی)، آرش رضاوند، جعفر سلمانی، کوین یامگا (۷۵ - پیمان بابایی) و ارسلان مطهری (۸۳ - ایمان سلیمی).

ترکیب ملوان: محمدحسین اکبرمنادی، میلاد باقری، حامد نورمحمدی، آرمان اکوان، پدرام قاضی‌پور، مجید عیدی، مهران احمدی (۶۶ - محمدرضا بردبار)، میلاد شعبانلو (۶۶ - مین پورعلی)، پیمان رنجبری، مسعود کاظمینی (۷۱ - رضا جعفری) و حسین صادقی (۸۶ - مهدی موقری).
دقیقه ۶: پاس عمقی به محوطه جریمه استقلال با خطای محمدحسین مرادمند روی مسعود کاظمینی همراه شد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد.

دقیقه ۷: مهران احمدی پشت نقطه پنالتی قرار گرفت و ضربه‌اش را زد، ولی سیدحسین حسینی آن را مهار کرد تا بازی همچنان با تساوی دنبال شود.

دقیقه ۱۹: ضربه فنی آرش رضاوند پس از برخورد به مدافع ملوان راهی کرنر شد.

دقیقه ۲۰: ضربه سر روزبه چشمی از روی ارسال از نقطه کرنر با اختلاف کمی از کنار دروازه ملوان به بیرون رفت.

دقیقه ۲۱: ابوالفضل جلالی با خطا روی بازیکن ملوان اولین بازیکنی بود که کارت زرد گرفت.

دقیقه ۲۴: توپ‌ربایی ارسلان مطهری، توپی که به مهدی مهدی‌پور رسید و ضربه هافبک استقلال را دروازه‌بان ملوان گرفت.

دقیقه ۳۱: شوت مهران احمدی پس از برخورد به مدافعان استقلال راهی کرنر شد.

دقیقه ۴۱: ملوانی‌ها که روی پرتاب اوت برنامه‌ داشتند در محوطه جریمه صاحب موقعیت شدند که ضربه مهران احمدی بازیکن این تیم به شکلی خطرناک به بیرون رفت.

نیمه دوم
دقیقه ۵۱: میلاد باقری از ملوان به دلیل اعتراض به داور با کارت زرد جریمه شد.

دقیقه ۶۱: آرمان اکوان دیگر بازیکن ملوان بود که از داور کارت زرد گرفت.

دقیقه ۶۵: محمدحسین اکبرمنادی دروازه‌بان ملوان با اعتراضی که به داور کرد، با کارت زرد جریمه شد.

دقیقه ۶۸: پاسی عرضی به بردبار رسید و این بازیکن می‌توانست دروازه استقلال را باز کند که توپ او به شکلی خطرناک به بیرون رفت.

دقیقه ۷۱: شوت پدرام قاضی‌پور راهی به درون دروازه استقلال نیافت.

دقیقه ۷۶: روزبه چشمی به نشانه اعتراض برای داور دست زد تا دیگر اخطاری بازی لقب بگیرد.

دقیقه ۷۹: استقلال صاحب کرنر شد که محمدحسین مرادمند با ضربه سر قفل دروازه ملوان را باز کرد. پاس گل مرادمند را مهدی‌پور از روی نقطه کرنر ارسال کرد.

دقیقه ۸۴: اشتباه دروازه‌بان ملوان باعث شد توپ به آرمان رمضانی برسد، اما او اشتباه خود را با مهار ضربه این بازیکن جبران کرد. در ادامه توپ به مهرداد محمدی رسید و وینگر استقلال می‌توانست گل دوم را به ثمر برساند، ولی آرمان اکوان توپ را از روی خط دور کرد./ایسنا

تحریریه سیاست گستر

تحریریه خبر پایگاه خبری تحلیلی سیاست گستر

پایگاه خبری تحلیلی سیاست گستر رسانه‌­ای مستقل، با هدف انتشار اخبار و تحلیل­­‌های مفید مرتبط با رخداد‌های مهم روز ایران و جهان است. پایگاه خبری تحلیلی سیاست گستر مجوز خود را از اداره کل مطبوعات داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شماره ثبت : 79142  در تاریخ : 1395/12/16 اخذ نموده است .

هدف اصلی «سیاست گستر» تمرکز بر مسائل سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی جامعه است . البته بدون آن که از ابعاد دیگر غفلت کند یا اخبار حوزه­‌های دیگر (بین‌­الملل، هنری، ورزشی، حوادث و ...) را نادیده بگیرد. انعکاس و تحلیل درست اخبار بدور از سلایق شخصی و جهت گیری سیاسی خاص و در اولویت قرار دادن مباحث تخصصی و کارشناسی . دوری از انتشار شایعات و اخبار فیک ، همچنین خبرهای دارای منابع ناموثق . انعکاس دردهای جامعه و مشکلات مردم پلی محکم و بی طرف بین مردم و مسئولسین (مشکلات مردم را برای مسئولین منعکس نموده و متقابلا جواب مسئولین را به سمع و نظر مردم می رسانیم). تلاش برای ایجاد فضایی سالم و منطقی برای اظهارنظر دربارهٔ اخبار، تحلیل‌ها و موضوعات روز بالابردن سواد سیاسی جامعه

وبگاه: www.instagram.com/siasatgostarofficial/

نظر شما

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

لوگو سیاست گستر

پایگاه خبری تحلیلی سیاست گستر با مجوز رسمی از اداره کل مطبوعات داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دارای شماره ثبت : 79142  به تاریخ : 1395/12/16

آدرس اینترنتی : www.siasatgostar.ir

آدرس ایمیل : info@siasatgostar.ir

تماس با سردبیر : 09385386207

بیشترین نظرات

ما از کوکی ها برای بهبود وب سایت استفاده می کنیم. برای مشاهده اطلاعات بیشتر مراجعه کنید به سیاست کوکی ها. من در سایت از کوکی ها استفاده می کنم. قبول کردن